Autoestradas: pagar ou non pagar, esa non é a cuestión

Publicidade

En exclusiva

“A vía rápida vai ficar no Salnés como un monumento ao despilfarro e a todo o que nunca se debeu facer”, alertaba a comezos dos anos noventa a Plataforma contra a Vía Rápida, que debullaba os seus argumentos: unha agresión á paisaxe rural e agraria aínda ben conservada, o deterioro da fráxil ecoloxía dos ríos, unha barreira artificial que illará a fauna terrestre, unha barreira para as comunicacións entre parroquias, afeccións a xacementos, castros, petróglifos

A vía rápida inaugurouse no ano 1994, sufriu afundimentos por problemas na construción polo que estivo pechada un par de anos na primeira década deste século, en 2014 converteuse en autovía e seguiu medrando en enlaces e conexións ao ritmo que medraba o turismo de praia.

Aqueles impactos foron esquecidos.

Cartel indicador nunha vía da área de Vigo. Foto: Audasa

A continuación deixamos unha reportaxe con de datos e testemuñas para o debate sobre a nececisadade, regulación e gratuidade das autoestradas e peaxes. E ti, que opinas?

Este contido é só para subscritoras/es

 

Subscríbete, accede a todos os contidos exclusivos e forma parte da comunidade! Se xa te subscribiches, entra co teu usuario.

Publicidade

Publicidade

Pode que che interese:

Quen é Francisco Fernández del Riego? Día das Letras Galegas 2023

Francisco Fernández del Riego naceu en Vilanova de Lourenzá (Lourenzá) o 7 de xaneiro do ano 1913 e faleceu en Vigo o 26 de novembro do ano 2010. Escritor, editor, crítico literario e militante do galeguismo, foi un activo loitador pola lingua e cultura galega até o seu falecemento.

Publicidade

Publicidade

Deixa un comentario

Ti fas que a rede en galego viva!

Ti podes contribuir a que este tipo de contidos e proxectos non desaparezan!

A túa axuda mantén esta páxina, a actualizar as redes sociais, as canles audiovisuais e a crear contido de calidade. Ademais, podes acceder a contido exclusivo para orgullosas e orgullosos do noso!