“A vía rápida vai ficar no Salnés como un monumento ao despilfarro e a todo o que nunca se debeu facer”, alertaba a comezos dos anos noventa a Plataforma contra a Vía Rápida, que debullaba os seus argumentos: unha agresión á paisaxe rural e agraria aínda ben conservada, o deterioro da fráxil ecoloxía dos ríos, unha barreira artificial que illará a fauna terrestre, unha barreira para as comunicacións entre parroquias, afeccións a xacementos, castros, petróglifos…
A vía rápida inaugurouse no ano 1994, sufriu afundimentos por problemas na construción polo que estivo pechada un par de anos na primeira década deste século, en 2014 converteuse en autovía e seguiu medrando en enlaces e conexións ao ritmo que medraba o turismo de praia.
Aqueles impactos foron esquecidos.
A continuación deixamos unha reportaxe con de datos e testemuñas para o debate sobre a nececisadade, regulación e gratuidade das autoestradas e peaxes. E ti, que opinas?
Este contido é só para subscritoras/es
Subscríbete, accede a todos os contidos exclusivos e forma parte da comunidade! Se xa te subscribiches, entra co teu usuario.