Autoestradas: pagar ou non pagar, esa non é a cuestión

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Publicidade

En exclusiva

“A vía rápida vai ficar no Salnés como un monumento ao despilfarro e a todo o que nunca se debeu facer”, alertaba a comezos dos anos noventa a Plataforma contra a Vía Rápida, que debullaba os seus argumentos: unha agresión á paisaxe rural e agraria aínda ben conservada, o deterioro da fráxil ecoloxía dos ríos, unha barreira artificial que illará a fauna terrestre, unha barreira para as comunicacións entre parroquias, afeccións a xacementos, castros, petróglifos

A vía rápida inaugurouse no ano 1994, sufriu afundimentos por problemas na construción polo que estivo pechada un par de anos na primeira década deste século, en 2014 converteuse en autovía e seguiu medrando en enlaces e conexións ao ritmo que medraba o turismo de praia.

Aqueles impactos foron esquecidos.

Cartel indicador nunha vía da área de Vigo. Foto: Audasa

A continuación deixamos unha reportaxe con de datos e testemuñas para o debate sobre a nececisadade, regulación e gratuidade das autoestradas e peaxes. E ti, que opinas?

Este contido é só para subscritoras/es

 

Subscríbete, accede a todos os contidos exclusivos e forma parte da comunidade! Se xa te subscribiches, entra co teu usuario.

Publicidade

Publicidade

Pode que che interese:

O alto prezo da luz non volverá baixar

A advertencia é clara: “Cunha base enerxética non renovábel, co gas escaso e mercados marxinalistas, teremos prezos altos e a pobreza enerxética aumentará. Os prezos de 50 euros non volverán”.

Publicidade

Publicidade

Deixa un comentario

Ti fas que a rede en galego viva!

Ti podes contribuir a que este tipo de contidos e proxectos non desaparezan!

A túa axuda mantén esta páxina, a actualizar as redes sociais, as canles audiovisuais e a crear contido de calidade. Ademais, podes acceder a contido exclusivo para orgullosas e orgullosos do noso!